Inte det lättaste alla gånger...

Jag mår fortfarande piss... Går på autopilot. Känner inget. Gråter hela tiden. Glädje existerar inte i min vardag just nu. Inget som har med känslor att göra finns i min värld just nu. Jag bara är. Går runt som ett tomt skal på dagarna och väntar på att få sova för då slipper jag tankarna som spökar. Det är inte lätt, men finns inte så mycket att göra åt det just nu. Längtar till på söndag för då får Jag åka ner till mitt saknade Göteborg igen! Åker ner med några kompisar därifrån hos vilka jag också ska bo under veckan som kommer då. Det ska bli så skönt. En paus från all skit som händer här uppe just nu. 
Tack och lov för mina vänner. Dom äkta visar sig alltid under såna här tuffa situationer. Er kommer Jag hålla hårt i! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback