Lite tufft just nu

Vad ska man.säga. Livet är inte allt för roligt just nu. Det har hänt alldeles för mycket tråkiga saker på en gång. Är dels nybliven singel så försöker hitta tillbaka till mig själv och skapa ett nytt liv alldeles ensam. Det gör så ont i mig,men finns inget jag kan göra. Eller jo det finns mycket Jag hade kunnat försöka göra om jag fick den chansen. Men så är ju inte läget och det är bara att gilla! 
Ligger just nu i sängen på landet. Försöker att samla tankarna och inte låta dom flyga iväg allt för mycket. Det är svårt, men jag har inget annat val.. Vägrar bryta ihop! 
Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen blir lättare. Att varje dag som går blir lättare och lättare...
Godnatt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback