Mina bebisar

Jag har ju två djur här hemma. En chinchilla, Flipsyde, och en hund, Aarne. Hunden är helt förälskad i chinchillan och är alltid först framme vid buren så fort chinchillan låter. Just nu har jag släppt ut chinchillan lös i lägenheten så att han får lite motion. Och det får även hunden, för gud så han springer runt efter lilla Flipsyde. I blandar dunsar det till för då har chinchillan sprungit in under soffan och Aarne har sprungit efter, rätt in i soffan istället. Kul att hunden blivit så förälskad för då blir ju chinchillan en perfekt barnvakt. Där han är så är ju även hunden, och han håller sig road. Båda springer runt och ger ifrån sig små ljud och har sig. Kul att kolla på. 
Men nu ska jag ta och släppa in Flipsyde i buren igen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback