Full rulle

Idag har jag haft fullt upp från stunden jag vaknade. Rätt skönt faktiskt. Började dagen med ett möte med min gode man, tog en timme eller två. Sen efter det åkte jag direkt med Sofi till Täby centrum där vi fick runt och fönstershoppade lite och sen avslutade med en fika. När jag kom hem sen hann jag inte mer än att äta lite innan jag skulle iväg till gymmet med Linda. Vi körde ett pass ben/rumpa idag och det kändes riktigt bra! Hoppas på att få träningsvärk imorgon alltså. Jag kör en "prova på vecka" på friskis nu med Linda så får se hur det känns efter det om jag fortsätter att gå där. Har ju ett års bindningstid på gymmet där jag tränar nu. Men eftersom min syster, som jag tränar med, flyttar om två månader så vet jag att jag inte kommer att gå och träna ensam. Så ska försöka lösa det på något sätt...

Sen när jag kom hem tröck jag i mig lite middag innan Sofi ringde och ville ha med mig som sällskap till Ica, så vi åkte dit en sväng innan vi avslutade kvällen hemma hos mig framför "Morran och Tobias". Haha sjukt program alltså!

Nu är det dock sovdags, ska bli så skönt! 
Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback