Ups and downs

Har en lite sämre dag idag. Eller inte dåligt, men känner en tomhet. Som att något saknas. Speciellt nu när jag lagt mig för att sova. Det är tomt bredvid mig och det känns lite sämre... Hade inte tackat nej till att ha the man of my Dreams liggandes bredvid mig direkt. Får krama kudden lite extra ikväll och drömma mig bort istället! 

Något positivt är i alla fall att jag fick semestern jag ville ha i sommar så kan njuta ordentligt av det! Har ju fått jobba hela juli varje år hittills, så blev ju överlycklig över att få vara ledig i juli detta år. Åh så mycket sol jag ska suga åt mig och bara njuta sönder!

Men Nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback