Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Norrköping. Har haft det super mysigt med min syster. Vi gjorde inte allt för mycket men vi fick dagarna att gå. Vi var nere och fönstershoppade lite, träffade lite av hennes vänner och var på fest, kollade film och åt jätte god mat. 
Jag har haft såna sjuka cravings efter musslor så vi bestämde oss för att äta fisksoppa med musslor en dag. Det skumma är att jag aldrig ätit musslor förut så att ha cravings på det var ju lite konstigt. Men nu har jag iallafall testat det och det var inte allt för hemskt. Gillade inte konsistensen men smaken var helt okej. Smakade rätt mycket hav. Men det är ju inte så konstigt!

I fredags när vi fönstershoppade så fick jag med mig en hårfärg hem. En jätte mörk nästan svart. Det var sååå nära att jag färgade det men har svårt att bestämma mig för om jag vill bli mörk eller ha min ombre kvar. Hjälp mig haha! Beslutsångest. Jag slår vad om att jag skulle ångra mig om jag färgade det för det är så svårt att färga tillbaka en ombre. Men å andra sidan så har jag börjat tröttna på det jag har och tycker att det är fult. Åh, jag vet inte!
Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback