Liten update

Uppdateringen är usel, Jag vet! Ska försöka bättra mig men det är inte så lätt när jag inte gör så mycket roligt på dagarna. 

I helgen har jag varit hos mor min. Det var jätte trevligt men min stackars mamma har fått influensan så hon var inte sådär jätte pigg. Har sovit på en uppfällbar säng där så har lite smått ont i kroppen då det kanske inte är det skönaste sättet att sova på. Men det funkar ju i alla fall! Njöt lite extra när jag kom hem och fick sova i min egen säng med bolltäcke och allt. Underbart! Har sovit som en stock i natt och vaknade rätt sent.

Nu har jag storstädat lägenheten, Flipsydes bur och rensat skafferiet ordentligt. Nästa gång blir det städskåpet jag ger mig på för att få plats med dammsugaren och sen även linneskåpet då alla sängkläder rasar ut så fort man öppnar dörren. Inte bra. Man vill ju inte att dom rena kläderna ska hamna på golvet.

Nu sitter jag med tandblekning i munnen och väntar på att få skölja ur.  Fick hem den på posten idag så det är första gången jag använder den. Får se om ett par dagar om det gett resultat. Håller tummarna för det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback