Tvätt tvätt tvätt

Hej hej! Är vaken och håller på och tvättar. Jätte tråkigt men det måste göras. Så tråkigt att inte ha egen tvättmaskin för man lyckas ju samla på sig såna berg med tvätt när det väl är dags att tvätta. Så det tar ju sin lilla tid.
Har fått i mig lite frukost och sitter nu och kollar på tv. Matprogram som vanligt, masterchef.
Är på lite bättre humör idag men det han sa igår sitter som ett litet sår och skaver. Får hoppas på att det går över. Orkar ju inte gå runt och må dåligt för att någon lägger en elak kommentar. Men jag mår ju inte bra över hur min kropp sett ut när jag vägt som jag gjort och det kommer nog ta ett tag innan jag blir trygg nog i mig själv att kunna borsta av såna kommentarer och inte bry mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback