Dagens göra

Ligger i soffan nu och latar mig. Har fortfarande morgonrocken på mig så känner att det är dags snart att byta om till vanliga kläder. Ska ju kila iväg och få mina fransar fixade nu om en halvtimme. Ska bli skönt, har tappat nästan alla så ser lite naket ut. Efter det ska jag springa in i centrum och köpa en present till min kära mor som fyller år idag. Grattis! 
Sen kommer Aarne hem igen! Äntligen är jag tillräckligt frisk för att ha honom hemma. Mådde ju så dåligt så klarade inte att gå ut med honom så min mormor och morfar var så snälla och passade honom medans jag låg halvdöd i influensa. 
Nu ska jag trycka i mig en kiwi och klä på mig innan jag kilar iväg. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback