Dags att bli brun!

Nu ska jag bli brun! Det är ju så skadligt att sola solarium så jag ska bli bättre med min BUS. Använder den redan rätt flitigt men köpte hem en ny idag som ska ge full färg på bara tre timmar. Får se om det funkar. Har precis smörjt in mig med den så får se om ett par timmar hur det blir. Den här är så bra för det blir inga ränder av den så det går i stort sett inte att misslyckas. Dock kostar den rätt mycket... Men det får det vara värt!
Har en tråkig dag idag. Skulle kanske ha träffat en vän men hon fick andra planer så det blev inget med det. Vi kanske ska ses imorgon istället och åka och äta någonstans. Jag håller tummarna för det för vi ses inte så ofta längre så det skulle vara kul! 
Har varit nere i centrum och köpt dels den nya BUS men även en ansiktsmask som ska vara bra för problemhy och ett par nya ringar så mina silvriga tappat färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback