Det blir bättre

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Haft en så otroligt tråkig dag idag så kände atr jag lika gärna kan avsluta den tidigt. Imorgon kanske jag ska träffa en vän, men det lär nog inte bli av märker man redan nu. Men man kan ju hoppas. Så får jag en bra dag när jag kan fokusera på annat och inte sitta inne ensam med mina egna tankar. Är inte inne i den bästa perioden i livet just nu och dagarna blir bara svårare och tyngre. För att inte tala om kvällarna. Usch. Slipper inre undan en enda natt utan mardrömmar. Är bara rädd att jag ska göra något dumt mot mig själv igen. Men försöker att se ljuset i tunneln. Det blir alltid bättre, till slut. Även om det kan ta ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback