Det kommer aldrig gå

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Fått en ny favorit låt som jag säkert kommer att ha lyssnat sönder om ett par dagar. "Det kommer aldrig gå" med Medina. Snacka om att tankarna börjar snurra och minnena kommer tillbaka. Vissa saker kommer man aldrig undan och aldrig glömma.
Ska upp i tid imorgon då jag ska till läkaren, precis som varje tisdag. Skittråkigt men det måste göras. Sen ska jag ner till Ica och hämta ut två paket som väntar på mig. Fick en påminnelse hem på posten idag att jag måste hämta paketet för annars skickar dom tillbaka det inom några dagar. Konstigt. Jag har inte fått någon avi om att jag ska ha ett paket att hämta ens... 
Nu är det sovdags. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback