En fullspäckad dag

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Har jag fullt upp idag med olika läkarbesök. Började dagen tidigt med att ta mig till första läkarbesöket i mörby. Det kan ju vara rätt knöligt att ta sig dit kommunalt men jag hade tur då det gick en buss dit utan en massa byten. Efter jag var klar där åkte jag hemåt för att handla lite mat och dylikt. Hann vara hemma nån timme innan jag skulle iväg på ett nytt läkarbesök men denna gången här i Berga. Efter det hann jag gå hem i drygt en timme till innan jag skulle på ett tredje läkarbesök, även det här i Berga som tur var. 
Kom hem vid typ fem och sen har jag väntat på Aarne som.skulle komma hemma och sen färgade jag utväxten. Såg att du kommenterade Erika men jag kunde inte hålla mig. Det såg hemskt ut! Men jag kanske fått utväxt igen tills den 15e så då kan jag komma förbi ändå. Säg till när ni börjar med bayalage eller ombre för då är jag er första kund hehe!
Nu ska jag släcka ner här och sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback