En tråkig dag

Nu är jag hemma en sväng. Har varit hos läkaren hela morgonen så fick gå upp tidigt idag, och ska om ett litet tag iväg till läkaren igen. Rolig dag va? Nä knappast.... Ska iallafall bli skönt att få det gjort så att man slipper gå och tänka på det sen. 
Ska sen möta min morfar och hämta hem Aarne. Efter det ska jag försöka mig på att färga utväxten. Den börjar bli rätt rejäl nu och vill ju inte gå runt och se skallig ut! Frågade en vän om hon kunde hjälpa mig men hon svarar inte så jag tar det som att hon inte vill. Synd. 
Hade sån otur när jag skulle klä på mig. Trosorna sprack! Inte lite, utan hela rumpan kikade fram. Märks att man gått upp i vikt... Tänker inte lägga upp bild på det för det är för barnförbjudet haha.


Kommentarer
Erika säger:

Färga utväxten hos mig den 15e! Helt gratis

2015-10-08 | 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback