Halloj

Nu sitter vi och äter tacos, jag och Felicia. Vi har varit och hälsat på hos farmor. Hon har ju som sagt skadat sig och kan inte röra sig utanför lägenheten. Så vi var snälla och tog ut hennes katt på promenad. Han behöver ju också få lite motion. 
Vi var ju och tränade här på dagen också, det gick bra. Vi tränade mest ben så förhoppningsvis kommer Jag att ha träningsvärk imorgon. Vi tränade i drygt en och en halv timme. Lite kondition hann vi med i början. Men känner att jag behöver ta mig ner till gymmet nån mer dag i veckan och springa lite på bandet. Måste platta till magen. Det är väl mest det på min kropp som jag är minst nöjd med och som behöver fixas.

Imorgon ska jag gå upp i tid för behöver städa lite här hemma innan vovven kommer hem. Hade tänkt färga håret också men det får bli på torsdag. Då har jag all tid i världen. Det är ändå bara utväxten som ska färgas så tar inte så jätte lång tid, men det är såååååå tråkigt!
Nu ska vi fortsätta kolla på MTV ema här. 



Kommentarer
Mormor säger:

Snygga tjejer puss

2015-10-27 | 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback