Inte glömma medicinen!

Nu är det sängdags! Glömde ta min medicin idag så är så fruktansvärt slut i huvudet. Så galet trött! Måste komma ihåg att ta den imorgon för en sån här dag till orkar jag inte. Det var nästan så att jag tänkte gå och lägga mig utan att gå sista promenaden med vovven, men det gick ju inte såklart. Har iallafall varit duktig och tränat idag, andra gången den här veckan. Det är bra för att vara jag. Man borde få energi av det men utan medicin så blir det bara tvärtom. Man blir helt väck. 
Funderar på imorgon om jag ska försöka ta mig ner till djuraffären och leta vinterjacka till Aarne. Men vi får se hur pass pigg jag är. Köpa kommer jag ändå inte göra den här månaden men om man hittar något så vet jag ju vart det finns tills nästa månad. Det börjar ju bli så pass kallt ute att det är dags för någon tjockare jacka även till vovven.
Nu är det sovdags här. Aarne har lagt sig tillrätta, idag i sängen, och det ska jag också göra. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback