Make up

Jag älskar smink. Jag tycker att det är så kul att leka och experimentera med olika färger. Ska min syster eller mamma iväg på något speciellt så frågar dom oftast mig om jag kan sminka dom. Det är så roligt! Shoppar jag så är det oftast just smink jag köper. Mitt nästa inköp kommer att bli en läppenna från märket MAC. Jag har ju som sagt redan ett par pennor därifrån och ett gäng läppstift. Men det är också, enligt mig, det bästa märket när det kommer till läpprodukter. Jag använder dagligen ett nude läppstift därifrån i färgen Creme de nude och ibland även deras läppenna. Köpte ju en ny lite rosa som jag försöker lära mig använda (den jag har på bilden under). Men är så van vid nude färger så känns inte som mig när jag har riktiga färger på läpparna.
Ögonbrynen är lite svåra att måla, men jag har nog inte fått inte rätta känslan för det än. Men när man väl lyckas så blir hela ansiktet så mycket bättre! Älskar ögonbryn, dom gör så mycket.
Vill ni se min dagliga sminkrutin, vad jag använder för produkter?

Ögonbrynen när dom är on point! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback