Sämst kombo!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och fixat mina fransar. Det blev väl helt okej. Tycker att dom känns så korta men det blir väl för att man vänjer sig. Dom är ju längre än mina vanliga fransar så ska egentligen inte gnälla. Får se hur länge jag väljer att fylla på dom då det kostar en rejäl slant varje gång. Till jul och nyår ska jag fixa dom i alla fall, det är redan inbokat.

Var ju så dum. Kanske borde lära mig att kolla ut genom fönstret på vad det är för väder innan jag ska ta ut hunden. Kan ju säga så att foppatofflor och spöregn, speciellet vattenpölar, är ingen bra kombo! Usch vad blöt om fötterna jag var när jag kom in. 
Men nu ligger vi nerbäddade i en varm säng redo för att sova. Så godnatt, hörs imorgon! 


Kommentarer
Mormor säger:

så mysigt ni har det nu Aarne blev glad att komma hem älskar er puss mormor

2015-10-22 | 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback