Ta mig i kragen

Så nu är jag hemma igen. Har precis ätit lite middag, blev avocadosallad. Så nu är jag mätt och belåten. Aarne är inte hemma så det är lite tomt. Har bara varit ifrån honom någon timme men saknar honom redan. Hade tänkt försöka att gå ner och träna imorgon. Lite kondition sådär. Men vi får se hur jag mår imorgon, är ju inte helt frisk än. Är fortfarande snuvig och känner av halsen. Men mår jag bra så blir det träning! Måste verkligen komma igång nu. Jag har sagt det hur länge som helst men nu är det faktiskt dags. Skärpning! Ska se om en kompis kanske vill följa med. Det är alltid roligare när man är två.

Bilden är tagen innan jag gick ner mina sex kilon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback