Time to relax

Hejsan hejsan. Idag är en riktig lat dag. Det enda Jag har gjort är att ha sovit halva dagen och sen tagit en ordentlig långdusch. Jätte skönt. Så nu sitter jag i myskläder och kollar på tv. Tänkte göra mig en kopp te också för att mysa till det ordentligt. Ska iväg på middag vid fem som varje Onsdag och sen kommer Aarne hem mellan sju, halv åtta. Ska bli skönt att få hem honom så att jag har sovsällskap på nätterna. Är så fruktansvärt tomt här hemma utan honom.
Promenaderna är ju inte riktigt lika kul när man måste ut i kylan, men det måste ju göras så det är bara att bita ihop.
Nu ska jag fortsätta mysa här i soffan. Kommentera gärna om det är något ni saknar här i bloggen. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback