Träning imorgon, finally!

Det blev ingen träning idag. Kände fortfarande av halsen så kände att det var bättre att vila en dag extra. Men imorgon, då ska jag träna. Plus att jag får sällskap då av Felicia. Toppen! Då kommer det bli ett riktigt pass så att jag får ordentligt med träningsvärk. Det behöver jag. Usch som jag slarvat med träningen sen hon flyttade. Innan tränade vi åtminstone fyra gånger i veckan. Nu blir det max en gång var tredje vecka. Men ska ju köpa kort på det nya gymmet Jag testat på och då kommer jag träna minst två gånger i veckan. Det blir nog lagom att börja med. Det är ju inte kul när man behöver träna ensam och jag vet att jag kan få sällskap två gånger i veckan om jag börjar på det gymmet. 
Ska upp halv sju imorgon för att jag har tvättid. Jätte kul... Not! Men det måste göras. Sen efter det ska jag direkt till läkaren, precis som varje tisdag. Tänkte passa på att väga mig då.också. Dock tror jag att det stannat av lite och jag kommer inte att ha tappat nåt i vikt denna gång. Men bättre att stå stilla än att gå upp i allafall!

Nu ska jag bädda ner mig och läsa lite. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback