Utgång?

Godmorgon! Sitter och kollar på tv, som vanligt. Har precis sminkat mig lite och börjat göra mig iordning för dagen. Ska dagen till ära försöka att pilla i ett par linser också. Det är inte det lättaste när man har långa naglar! Ska i och för sig inte göra något speciellt idag. Vänta på att morfar kommer och hämtar Aarne och senare ikväll kanske följa med några kompisar in till stan. Men vi får se. Det lär nog sluta med att jag sitter hemma i mjukisar och kollar tv och latar mig. Men det skulle ju vara kul att komma ut och göra något annat för en gångs skull. Vet inte ens om dom vill ha mig med sig. Som sagt, vi får se!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback