Vägning

Sitter i träningskläderna och väntar på att klockan ska gå så att jag kan gå till gymmet. Blir ju ett nytt gym idag så blir spännande att se hur det funkar. Hoppas att det passar mig. Har ju den här veckan på mig att bestämma mig.
Var ju hos läkaren nu på morgonen och det gick väl som vanligt. Vägde mig och har gått ner ett kilo! Så skönt att se att det inte stannat. Det låg ju på samma vikt där i två veckor så trodde att det fortfarande skulle stå stilla. Men minus ett kilo är bra! Det är inte mycket men det går åt rätt håll. Bara att fortsätta som jag gjort hittills då, plus lite träning, förhoppningsvis, så kanske det går lite fortare. Har hittills gått ner fem kilo. Som sagt inte mycket, men åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback