All these choices

Har ju en ombre nu. Gick och velade mellan det och mörkrött hår. Men nu när jag väl har en ombre igen så börjar jag fundera på om jag ska färga håret rött istället. Att man aldrig kan vara nöjd... Kanske blir en röd ombre tillslut. Är ju rätt snyggt det med! Vinrött hår är ju så höstigt och minns att jag trivdes som sjutton i det. Det gör jag i och för sig i ombre också... Sen är rött hår så himla jobbigt att underhålla. Man måste färga det typ en gång i veckan för att det ska hålla sig någorlunda rött. Det sliter ju litegrann på håret om man säger så. Så ja, det blir nog att hålla sig till ombre i alla fall en månad till så får vi se sen. Blir säkert vinrött då om jag känner mig själv rätt! 
Nu ska S i allafall färga min utväxt så jag slipper se skallig ut hehe. 

Bild från när jag hade rött hår 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback