Andra dagen

Idag är det dags för födelsedagsfirande nummer två då. Håller just nu på att göra mig i ordning. Ska inte åka förrän om två timmar så har gott om tid på mig. Kanske till och med hinner powernapa hehe. Vaknade vid halv sex imorse så fick lite mer sömn inatt än igår natt i alla fall. Skönt det! Måste hinna med och städa lite här hemma, typ bädda sängen och så, då min syster ska ha förfest hemma hos mig sen ikväll. Blir väl kul för henne att träffa alla sina kompisar igen. Sen lär det väl dröja ett tag igen när hon åker ner till norrköping igen.


Kommentarer
Klasskompis från 9:an säger:

Kämpa på med viktnedgången! Du är lika vacker nu som du var i 9:an :)

Svar: Tack, jag kämpar!
yesey.blogg.se

2015-09-12 | 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback