Beslutsångest

Tänkte färga håret i veckan. Vad tycker ni? Ska jag färga vinrött, fortsätta på mörkbrunt eller ljusa upp det och börja på en ny ombre? Har lite beslutsångest. Ska jag börja på en ny ombre så måste jag se till att klippa topparna innan och köra en massa hårinpackningar för att håret inte ska gå av. Men ombre är ju så snyggt så det är värt mödan! Vinrött är ju också snyggt. Även mörkbrunt, men har börjat tröttna lite på det... Som sagt, beslutsångest. Ska kanske be en vän hjälpa mig om det blir ombre. Vet hur mycket slit det är att försöka sig på det själv! Mörkrött kan jag fixa själv och såklart även mörkbrunt då jag bara behöver lägga i en toning för att behålla det allra mörkaste. Så, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback