Check!

Nu är första födelsedagsfirandet nästan avklarat. Bara middagen kvar och det blir oxfilé med potatisbakelse. Mums! Sett fram emot det hela dagen som den tjockis jag är. Lyckades hålla mig från att äta allt för mycket kakor osv i alla fall. Några blev det dock... 
Har gått runt med jackan på halva dagen och försökt bestämma mig för om jag ska behålla den eller inte. Den är ju som sagt snygg, men känns lite för puffig när den sitter på. Aja, har ju helgen på mig att fundera och hittills har den bara fått goda recensioner av folk omkring.
Vill ni se nå speciella bilder här i bloggen eller duger det som det är?
Nu är det strax matdags så ska göra dom andra sällskap. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback