Dagen

Nu ligger jag i sängen, helt slut efter dagen. Har sån grov träningsvärk i benen så jag vet inte vad! 
Efter gymmet idag så hann jag även med en sväng till kista där jag köpte mitt andra par jeans, ett par svarta. Så nu när jag har ett par ljusblå och ett par svarta så ska jag väl ändå klara mig ett tag tycker jag! Nästa månad kanske jag har råd att införskaffa mig ett par mörkblå också men det får vi se då helt enkelt.
Nu överlever jag ju.
Imorgon har jag ännu ett möte, eller ja ett studiebesök som dom så fint kallar det. Blir spännande att se hur det går. Det är ändå något som påverkar min framtid rätt rejält! 

Nu är det sovdags så jag orkar upp tidigt till mötet. Godnatt!

(Btw, svullnaden på läpparna har nästan försvunnit helt nu. Skönt! Bjuder på en gammal bild) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback