Dags för nytt kanske

Nu är det sovdags! Har haft min mormor på besök här idag så det var jätte trevligt. Behövde ha hundvakt åt Aarne en stund nu på kvällen och då var mormor så snäll att hon kom hit och passade honom.
Har suttit och letat nya träningsbyxor typ hela kvällen. Har funderat i flera månader på om jag ska unna mig ett par nya, dom jag har fick jag i sjuan liksom. Men jag tränar ju inte direkt ofta så kanske är att slänga pengarna i sjön. Men å andra sidan kanske det blir roligare att träna när man har lite snygga, fräscha kläder att ha på sig! Vet inte... Ska fundera på det ett tag till. Har annars hittat ett par som ser snygga ut. Men sen vet man ju aldrig hur dom sitter på...
Jaja, nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Anonym säger:

Stadium Outlet har snugga, bra märken till ett väldigt bra pris, där kan man även prova utan att köpa grisen i säcken

Svar: Tack för tipset
yesey.blogg.se

2015-09-30 | 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback