Dom spricker!

Vaknade kvart i fyra imorse och trodde på riktigt att min överläpp skulle spricka! Den var så sjukt svullen och var helt stel runt munnen. Riktigt fult. Såg ut som en läppförstoring som gått helt fel. 
Skulle ju gå till ett nytt gym idag med nya människor och Jesus vad jag skämdes för min läpp. Jag märkte när jag gick genom centrum hur blickarna drogs i smyg, trodde dom, till mina läppar. Det är ingen vacker syn... Svullnar dom mer så spricker dom, seriöst!
Som sagt tränade på ett nytt gym idag, som jag nu är medlem på i en vecka då dom har "prova på vecka". Körde med Isabelle som hjälpte mig och pushade mig genom ett riktigt skönt benpass. Svettades som en gris och skakade i hela kroppen när vi var klara. Riktigt skönt! Får se när nästa pass blir.


Kommentarer
Anonym säger:

Du var så duktig vännen!

Svar: Tack, kämpade!
yesey.blogg.se

2015-09-01 | 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback