Egentid

Är klar med tvätten nu och har precis tagit en riktig långdusch. Det är så skönt att bara stå där och låta vattnet skölja bort alla bekymmer. Man får en liten paus i vardagen. Jag är en sån där som antingen duschar på en minut eller står i två timmar. Det händer rätt ofta att jag står i över en timme. Det är ju så skönt att bara njuta av värmen och ofta lyssna på musik.
Sitter nu med håret i en turban och kollar på tv och äter lite middag. Väntar på att Aarne ska komma hem. Det borde väl vara rätt snart tror jag. Sen ska jag vika in all tvätt, diska och städa lite. 
Har inte något direkt planerat i veckan. Ska väl ta och färga utväxten i håret och ha någon riktig hemmaspa dag. Ska försöka ta mig ner och träna någon dag också, men då måste jag lyckas fixa hundvakt först och det är ju inte det lättaste! 

Nu ska jag fortsätta äta och gå ocj torka håret. 
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback