En bra kväll!

Nu är jag hemma igen! Hade jätte trevligt hos min kompis och fick till och med massage. Satt inte helt fel kan jag ju säga. 
Har inte gjort så mycket annat idag. Vaknade ju när klockan nästan var ett, så halva dagen hade ju redan gått. Enda vettiga var väl att jag borstat tänderna på hunden för första gången. Ingen höjdare tyckte han väl att det var. Men han satt stilla och höll ut. 
Imorgon ska jag väl försöka få lite mer gjort i alla fall. Måste ta tag i att färga mitt hår. Får bli på torsdag det. Ska kolla med S om hon kan hjälpa mig då. Vi får hålla tummarna för det!  

Men nu ligger jag nerbäddad och ska sova. Godnatt! 


Kommentarer
Mormor säger:

Härligt du haft en bra kväll puss

2015-09-15 | 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback