Födelsedagsfirande

Inatt blev det inte mycket sömn. Somnade vid halv tolv och vaknade vid två imorse. Då var jag inte särskilt glad kan jag ju säga. Hatar mina sömnproblem! Alla sömntabletter hjälper ju inte ett dugg längre känns det som... 
Är nu påväg ut till mamma då vi ska fira min syster som fyller år i helgen. Min syster bor ju i norrköping nu eftersom att hon pluggar där, så hon kommer upp på besök därifrån nu över helgen. Det känns så tomt här hemma utan henne. Vi brukade i alla fall ses ett par gånger i veckan. Hoppas att hon inte trivs där nere och flyttar hem igen hehe! Nejdå, är glad att hon gör något hon verkligen vill och gillar. Hon pluggar ju till miljövetare. Och jag är så stolt över henne att hon är så insatt i miljöfrågor och våran jord. 

I alla fall, Vi ska fira henne hos mamma idag och hos pappa imorgon. Får väl se om jag kan motstå alla godsaker som det kommer att bjudas på. En liten kaka kan ju inte skada...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback