Frågestund!

Här kommer svaren från frågestunden!

Vad med dig själv trivs du bäst med och varför? Vad med dig själv trivs du sämst med och varför?
- Fysiskt eller? Det jag trivs bäst med är väl mina fräknar eller ögon om det är fysiskt. Annars så är det väl att jag är envis eller att jag håller det jag säger. Säger jag något så är det det som gäller, dåligt som bra. Inga lögner här inte! Och att jag har lätt att skaffa vänner.
Det jag trivs sämst med är väl min mage just nu. Annars att jag litar för mycket på folk. Eller min sociala fobi, det gör det svårt för mig att genomföra viktiga saker vilket leder till besvikelse.

Hur många tatueringar/piercingar har Du och vilken är du mest nöjd med?
- Jag har tre tatueringar och är mest nöjd med den jag har på foten. Piercingar har jag, förutom tre hål i öronen, fyra stycken. 

Hur vill du göra med din framtid? Vill du utbilda dig till något? Vad vill du jobba med? Du pratade om förskolelärare ett tag, är det fortfarande aktuellt?
-Jag vet inte om Jag vill utbilda mig till något. Jag vill plugga klart mina gymnasiebetyg i alla fall. Sen kanske jag vill bli flygvärdinna eller kanske förskollärare. Men det får bli i framtiden. Nu siktar jag på ett bra jobb i någon butik som håller på med smink eller kanske en djuraffär.

Vad är din favoritfärg? 
-Rosa.

Finns det något du är rädd för? Alltså typ en fobi, något du absolut inte klarar av?
-Ja. Nålar så som i sprutor och blodprov. Ser jag en nål så svimmar Jag direkt och kräks. Sen har jag stor respekt för vatten. Doppar inte huvudet i vatten och badar inte om jag inte bottnar och ser botten. 

Vad har den bästa tidpunkten i ditt liv (hittills) varit? Vad gjorde den så bra?
Vad gör du idag för att du ska nå ett minst lika bra stadie i ditt liv igen?
Vad är det som förgyller din dag?
-Den bästa tidpunkten var tillsammans med ett av mina ex. När vi var utomlands. Inte mycket som klår den lycka jag kände då. Det hände så mycket positiva saker under den resan. Jag mådde bra i månader efter det. Det bara lös om mig!
Jag jobbar på att bli hel igen efter mina senaste break ups. Det skadade mig så grovt och jag har blivit så trasig efter det. Så jobbar på att börja älska mig själv igen och se det positiva i varje dag och vad varje minut har att ge. Älskar jag mig själv som jag gjorde under förhållandena så kommer livet vara mycket ljusare och Jag kommer vara lycklig.
Det som förgyller min dag just nu är när jag får äta middag haha. Det enda riktiga målet på hela dagen så det fram emot det ändå från att jag vaknar. Annars är det små samtal från folk Jag bryr mig om och älskar. Och såklart mina djur. Det förgyller min dag. 

Bor du ensam? Hur stor är din lägenhet?
- Ja, jag bor ensam. Det är en tvåa på 44kvm.

Är du kär i någon? 
-Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback