Fullt upp igen

Äntligen hemma i min underbara säng! Är helt slut efter att ha varit vaken sen klockan två imorse. Får hoppas på att jag får bättre sömn inatt och sover som en stock ända fram tills klockan ringer. 
Imorgon är det dags för födelsedagsfirande nummer två. Denna gång ska vi vara hemma hos pappa. Ska försöka komma ihåg att ta med mig presenterna till syster för det är typiskt mig om jag skulle glömma dom hemma... 
Upptäckte idag när jag skulle klä upp mig att jag har för sjutton vuxit ur alla mina skjortor och fina blusar. Antingen fick Jag inte igen dragkedjan eller knapparna eller så höll dem på att spricka över brösten. Blev skit ledsen. Mina allra finaste tröjor och dom är det bara att säga bye bye till. Om det är någon som vill ha så är det bara att hojta till för Jag lär nog aldrig komma i dom igen...
Nä nu är det sovdags, ögonen börjar gå i kors här. Godnatt!



Kommentarer
Mormor säger:

Du var jättefin men du ska se att du kommer i mindre storlekar om ett tag för du är så duktig med din diet puss

2015-09-11 | 22:53:35
Anonym säger:

Du är fin som du är :) Finns fina blusar i alla storlekar!

2015-09-13 | 12:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback