Good morning!

Godmorgon alla glada! Vi vaknade i tid idag och har varit ute och gått promenad och ätit frukost. Allt innan halv elva idag. Lite sovmorgon fick vi allt. Nu ligger vi i soffan och myser och kollar på tv. Ska börja packa lite grann. Åker ju imorgon bitti. Så taggad! Ska bli så kul att träffa min syster igen. Vi ska ju åka ner dit igen snart, min mamma och jag, och hälsa på Felicia. Får se när det blir.
Det tråkiga när jag åker iväg är ju att jag ibte får mysa med min lilla vovve. Så kommer inte få träffa honom förrän på tisdag igen eftersom jag har en massa ärenden att göra dagarna efter att jag kommit hem igen. Lille plutt. Men jag vet att han har det bra hos mormor och morfar när han är där. Han blir så bortskämd så.
Nu ska jag kolla klart programmet och sen börja packa. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback