Inga framsteg

Nu är jag hemma en snabbis. Har varit hos läkaren nu på förmiddagen och det gick väl som vanligt, helt okej. Vägde mig också och det var väl inget att hurra för direkt. Har gått ner 0.3 kg. Det är och för sig bra med tanke på hur jag ätit den här helgen. Har inte hållt mig till dieten direkt om man säger så. Så det är väl rätt bra med 0.3 kg. Jag har ju inte gått upp i vikt i alla fall! Ska försöka hålla på dieten stenhårt den här veckan nu. Behöver tappa några kilon till. Bara att fortsätta kämpa, även om det verkligen suger just nu. Men vid varje framsteg känns det lite lättare att fortsätta kämpa. Det visar ju att det jag gör fungerar! 
Ska ner nu och kolla på ett nytt gym och se vad jag tycker. Kanske börjar träna där ett par gånger i veckan. Vi får Se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback