Lashes

Har lite tomt på vad jag ska skriva om just nu. Ska ju Som Sagt på möte nu om ett tag så får se hur det går. Sen efter det kommer Aarne hem så ska mysa med honom. Är inte taggad på att gå ut på promenad med honom o det här vädret dock. Får hoppas på att det blir bättre till kvällen sen! 
Går och längtar dels till lördag då jag får träffa Flisan, men även till måndag då jag äntligen ska få fixa mina ögonfransar. Har tappat nästan alla nu så det ser lite naket ut. Ska bli skönt att känna sig fräsch och snygg igen. Det är så skönt att slippa kleta på en massa mascara. Nu är man fin redan när man vaknar och det är inte ofta man känner så haha. En bra uppfinning helt enkelt. Lite dyrt dock, men ska man vara fin får man lida pin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback