Mat mat mat

Sitter just nu hemma hos mormor och väntar på mat. Är så hungrig! Inte ätit ett rejält mål på hela dagen så har verkligen sett fram emot middagen. Bästa målet på hela dagen. Det enda riktiga målet på hela dagen. Resten består bara av shakes och frukt. Inte direkt mättande... 

Imorgon ska jag äntligen färga håret! Ska få hjälp av en vän att göra det så att jag slipper förstöra håret själv hehe. Vi ska gå till Ica först så ska hon få peka ut vilka hårfärger jag ska köpa så att det inte blir helt fel. Efter det går vi hem till mig och hon får fria händer att kladda i mitt hår. Blir säkert jätte bra tror jag! Men skulle det bli fel så är det ju bara för mig att slänga i en mörkare toning sen så är misstaget fixat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback