Möten, möten, möten...

Nu är jag hemma igen från mötet. Det kändes bra så får se hur det blir här framöver. Lär nog bli fler möten med dom innan något är bestämt.
Ska nu få i mig lite lunch innan jag ska ha ett nytt möte. Det lär inte ta så lång tid då vi bara ska gå igenom och fylla i lite papper. Blir skönt att få det gjort så att jag slipper gå runt och tänka på det hela tiden! 
Sen efter det ska jag iväg på ännu ett möte, moddagsmöte. Som nästan varje onsdag. Jätte trevligt och skönt att slippa göra middag själv hehe. Äter i och för sig bara shakes nu men får fuska lite ibland. Det gör nog ingen större skada.
Nu ska jag sätta mig och äta blåbär och kolla tv ett tag innan det är dags för mötet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback