New in

Nu är jag hemma igen. Det första jag gjorde var att kasta av mig kläderna och slänga mig ner i soffan. Så nu ligger jag och kollar på något kasst program på MTV. 
Blev i alla fall två par byxor, ett par blå med hål på knäna och ett par svarta. Perfekt! Nu lär jag inte behöva köpa byxor på väldigt länge då jag har ett par i både xs, s och m. Så blir det när man växlar mycket i vikt. Men nu är jag äntligen påväg neråt i alla fall. Ska bli så skönt att nå min målvikt om ett par veckor! Att slippa väga så mkt att man får ont i varenda led och knappt kan röra sig ordentligt. Bara att knyta skorna är svårt. Men det går som sagt åt rätt håll nu, minus fyra kilo än så länge! 

Här är ett par av dom nya byxorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback