No offense

Nu är det sovdags! Har bäddat ner mig och ligger och myser nu. Aarne står på golvet och äter, men han hoppar nog också upp i sängen och lägger sig snart.
Imorgon ska jag inte göra så mycket under dagen men på kvällen sen ska jag hem till en kompis och äta middag. Ska bli trevligt. Har inte träffat honom på säkert ett år och nu har han flyttat hit, bara någon kilometer från mig. 
Sen någon dag i veckan så ska S hjälpa mig färga mitt hår, eller aa, utväxten och kanske fixa till vissa kanter på min ombre som kikat fram nu när toningen börjar släppa. Blir nog bra det. Hon är duktig så! 
Hade tänkt skriva om en elak kommentar jag fick på instagram, men så känner jag att den personen är inre värd min tid. Vem är man att tro att man har rätt att säga vad man vill till folk och sen bara lägga till "No offense" i slutet. Då är allt bra eller? Nej! Aja nog om det. Är som sagt inte värt min tid. Hade dock en jätte fin tjej som sa ifrån där. Tack!

Här har vi Aarne i sin nya tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback