Otursfågel

Vakande halv sex idag igen. Men den här gången av att jag hade ont. Brukar få en konstig, brännande smärta i höften ibland. Och den vaknade Jag av imorse. Inte kul alls. Krävs så himla mycket tabletter för att få smärtan under kontroll. Och av en massa tabletter blir man ju rätt trött. Så har legat i sängen från halv sex imorse och bara väntat på att det ska gå över. 
På tal om ont så bröt min farmor knäet. Eller fick krosskada till och med så hon har splitter från knäet upp i benet. Hon ska opereras rätt akut. Hon är nog den jag känner med mest otur. Hon krossade foten här, för ett ganska bra tag sen, och nu stod hon och gjorde rehab övningar för foten och på något konstigt sätt så gick knäet av. Hon bröt det alltså under tiden som hon gjorde övningar för sin krossade fot. Hur lyckas man? Stackars henne. Hoppas att hon kryar på sig fort!

Idag skulle jag ju tränat, men med min höft får Jag skippa det. Kanske kan träna senare ikväll istället om det är bättre. 
Sen om ett par timmar ska jag åka med mormor och morfar och leta nya höst, regn och vinterkläder samt ett halsband eller sele till lilla Aarne. Han har ju blivit fullvuxen i kroppen nu så han har vuxit ur alla sina valp kläder. Och han ska ju inte frysa nu när kylan kommer! Usch för kalla hösten. 

Jag i mina höstkläder 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback