På engelska

Godmorgon! Har sovit jätte bra inatt så är faktiskt relativt utvilad nu. Ska inte göra så mycket idag. Har ett möte lite senare bara och sen ska jag äta middag borta. Blir väl att ta mig en långdusch eller kanske ett bad med lite tända ljus och musik. Eller så bara bäddar jag ner mig i soffan med en kopp te och en bra film och myser med vovven. 
Har blivit ombedd att skriva mina inlägg på engelska också, så kommer efter varje inlägg att skriva precis samma sak men som sagt på engelska.


Goodmorning!  Ive been sleeping really well tonight so im actually pretty well rested now. Im not gonna do that much today. Im just having a meeting later and after that im eating dinner away. I guess im gonna take a really long shower or maybe a bath with lit candles and some music. Or ill just lay down in my couch with a cup of tea, a good movie and cuddle with the dog

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback