Så glad!

Var ju hos läkaren nu på morgonen. Hade inte allt för stora förväntningar när jag klev på vågen, MEN... Jag har gått ner 1,5 kg sen förra veckan! Det tycker jag är bra jobbat. Fortsätter jag på samma sätt så lär det inte ta många veckor innan jag når min målvikt! Jag chansar på drygt fem veckor till, kanske sex, om jag ska vara optimistisk. Ser jag till att ta mig till gymmet också så lär det väl gå ännu fortare. Måste bara skaffa disciplin till det och någon att träna med. Hoppas ju på att Isabelle får tid snart så att hon kan hjälpa mig. Hon är suverän!

Nu ska jag stoppa i mig lite mellanmål, vindruvor, och kolla tv innan jag ska städa och springa ner till tvättstugan.


Kommentarer
Mormor säger:

Du är jätteduktig mycket bra viktnedgång puss❤️

2015-09-07 | 17:46:04
None None säger:

Grymt jobbat! Hoppas de fortsätter åt de hållet, tycker dock att du är snygg som du är! Btw, grymt jobbat :)

Svar: Tack så mycket!! 😊
yesey.blogg.se

2015-09-08 | 13:33:14
Bloggadress: http://ellyj.webblogg.se/
None None säger:

Grymt jobbat! Hoppas de fortsätter åt de hållet, tycker dock att du är snygg som du är! Btw, grymt jobbat :)

Svar:
yesey.blogg.se

2015-09-08 | 13:33:43
Bloggadress: http://ellyj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback