Sååå trött!

Åh vad jag längtar tills jag får sova! Är så sjukt trött. Vaknade ju som sagt halv sex imorse. Min syster och hennes kompisar är fortfarande här och festar och lär säkert vara minst en timme till så att jag ska få sova än är ju bara att glömma. Ligger i alla fall på sängen och spelar spel på mobilen som tidsfördriv. Satt med där ute med dom en stund men gick undan och lät min syster få ha kul med sina kompisar utan att storasyster ska vara med och störa. 
Ska upp i relativt god tid imorgon då jag ska träna med en ny människa. Blir spännande. Hoppas på att det går bra och att jag får ordentligt med träningsvärk! 

Update: Nu har jag äntligen fått bädda ner mig i sängen så nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback