Saknar mitt mörka hår

Så, nu har jag tvättat klart! Blev ett par maskiner ändå. 
Sitter just nu i soffan och kollar tv och dreglar över en massa fina saker på internet. Synd att man inte var miljonär alltså... Finns så mycket snygga kläder och skor som jag inte skulle tacka nej till! Men Jag ska inte klaga. Sparade ju faktiskt ihop till en ny höstjacka. Dock var det något jag behövde, inte ville ha, då jag vuxit ur alla mina gamla jackor. Vinterjackan kommer jag dock fortfarande i. Tack och lov! Dom
Jackorna är ju så himla dyra.
Är även så grymt sugen på att färga tillbaka mitt hår till mörkbrunt, nästan svart. Åh tycker ju att det är så snyggt! Det är dock snyggast när.man är lite solbränd och det är ju inte lika lätt nu mot vintern. Då får man sola solarium och det kostar ju en del... Men är så sugen i alla fall! Får se hur lång tid det tar innan jag överger min ombre och färgar tillbaka till jätte mörkt!

Här har jag ombre nu


Här har jag så mörkt hår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback