Snart hemma!

Nu är vi påväg hem från landet. Har precis stannat och ätit middag och nu ska vi iväg och hämta ut mitt paket som äntligen kommit! Hoppas verkligen på att jag beställt rätt nu. Annars är det bara att göra om, gör rätt. Är det rätt så ska jag försöka fota det åt er ikväll, annars får det bli imorgonbitti när det är ljust igen. Bilderna blir ju mycket bättre när man har naturligt ljus utifrån än med en massa lampor tända överallt. 
Eftersom att jag fortfarande inte bestämt vilken hårfärg jag ska ha än så ska jag i alla fall börja med att ljusa upp det lite. Då kan jag ju färga det i vilken färg jag vill sen. Det går ju inte när jag har så mörkt som jag har nu. 
Bjuder på en bild från mina ombre days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback