Söndag

Fick se världens minsta äpple på affären. Det lär man ju inte bli mätt på direkt. Såg faktiskt ett ännu mindre efter att jag tagit bilden men orkade inte plocka upp mobilen och ta ännu ett kort hehe. Lat, jag vet...
Nu har vi i alla fall varor och köpt lite nytt till Aarne. Det blev en regnjacka, en tjocktröja, en sele och ett halsband. En vinterjacka behöver vi ju faktiskt inte köpa än förrän det börjar närma sig nollgradigt ute. Så vi har ett tag på oss. Dom kostar ju rätt mycket så pengar behövs ju sparas också. Men nu blir han fin i alla fall i allt det nya! 
Får se sen ifall jag åker hem till en kompis och umgås lite. Det blir framåt kvällen i såna fall. Ska ju upp rätt tidigt imorgon för att jag ska till läkaren så det får inte bli allt för sent. Han har flyttat så ska kolla in hur han bor nu. Blir kul att se! Blir dock bara sugen själv på att flytta... Trivs ju inte allt för bra där jag bor just nu. Men det är så fruktansvärt dyrt att flytta, hyrorna är ju skyhöga. Så blir nog att bo kvar här ett par år till, tyvärr. Om jag inte träffar någon att flytta ihop med vill säga hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback