Tomorrow

Sitter och kollar på tv och har Flipsyde springandes ute i lägenheten så måste hålla ena ögat på honom. Som tur är är det inget spännande på tv just nu. 
Sitter och funderar på om jag ska åka till kista imorgon. Måste ju som sagt köpa nya jeans, igen, eftersom dom blivit för stora. Yeay! Synd om plånboken dock. Måste kolla i sparbössan först och se om jag har råd med ett par byxor, annars får det bli fönstershopping! Måste i alla fall passa på att ta mig ut ur lägenheten och göra något när jag inte har vovven. Blir galen av att bara sitta hemma hela tiden! Så åka och fönstershoppa kan ju bli kul, roligare än att sitta och glo in i väggen i alla fall. Skulle behöva handla lite mat också då det ekar rätt tomt i både kyl och frys. Får passa på att göra det imorgon. 
Nu ska jag leka lite med Flippis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback